četrtek, 26. januar 2017

Sobočanovi LCHF krofi

Čeprav je bila to skoraj misija nemogoče, mi je le uspelo. Sobočanovi LCHF krofi so po teksturi in okusu zelo podobnim pravim. S to razliko, da so moji LCHF krofi brez moke in brez dodanega sladkorja :)
Sestavine:
250 g pasirane skute
3 jajca
25 g razmaščene kokosove moke Sukrin
15 g fino mletega indijskega trpotca
50 g Maxx Dessert okus Panna Cotta (dobiš ga v Maxximum Shop)
1 čajna žlička sode bikarbone


Dodatno:
Kokosova maščoba za cvrtje (cca 500 g za to maso) - jaz uporabljam kokosovo maščobo znamke EDEN


Priprava:

POMEMBNO: Za mešanje testa uporabimo metlice za gnetenje (spiralaste).

1.) Najprej premešamo med sabo mokre sestavine: skuto in jajca.

2.) Nato med mešanjem postopoma dodamo suhe sestavine. Najprej kokosovo moko, nato indijski trpotec, Maxx Dessert in na koncu sodo bikarbono.

3.) Testo pustimo počivati 10 minut, nato oblikujemo kroglice v velikosti oreha. Raje naredimo manjše, saj bodo med cvrtjem narasle.

4.) Medtem, ko kroglice počivajo segrejemo kokosovo maščobo. Ko je dovolj segreta, kar preverimo s kuhalnico, ki jo pomočimo v maščobo in se okrog nje morajo tvoriti mehurčki, položimo krofe in jih cvremo približno 10 minut. 

5.) Na začetku se lahko oprimejo dna posode, zato jih z vilico postrgamo in dvignemo, da zaplavajo. Med cvrtjem jih obračamo, da se enakomerno zapečejo z obeh strani.

6.) Ko so ocvrti jih preložimo na krožnik obložen s papirnato brisačo.

7.) Ohlajene krofe napolnimo s poljubnim polnilom in potresemo s Sukrin Melis. Moji so polnjeni s pasiranimi borovnicami brez dodatkov. 

Dober tek :)

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Avtor

authorŽivijo, moje ime je Uroš. Sem nekdanji ultramaratonec, fitnesar in strasten LCHF-kuhar.



/***** sidebar Popular Post Script *****/